دانلود ویدیو از سایتهای نظیر یوتوب با Ashampoo ClipFinder HD 2.02


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 20 / 9 / 1391
بازدید : 746
نویسنده : Hossein

پس از طراحی شاهکارهایی در زمینه ی آهنگها و تصاویر از شرکت Ashampoo ، اکنون نوبت به مبحث نقل و انتقال فایلهای ویدوئویی می رسد. با کمک برنامه یAshampoo ClipFinderمی توانید کلیپهای ویدوئویی مورد نظر خود را از سایتهایی نظیر YouTube ، VideU ، MyVideo ، ClipFish ، Google Video ، sevenload و Dailymotion بدون هیچ گونه درنگی، تنها با چند کلیک ماوس یافته و دانلود نمایید!

این روزها برای اغلب کاربران اینترنتی پیش می آید که در بین کار و یا دیگر اوقات زندگی روزمره برای زنگ تفریح هم که شده به این سایتها رجوع کرده و از منابع ویدئویی جذاب آنها لذت میبرند و همچنان به نظر می رسد که بیشتر مردم برای پیدا کردن و دانلود کلیپ ویدیویی از یو توب و سایتهای مشابه اش، برنامه خاصی استفاده نمی نمایند ولی Ashampoo ClipFinder قابلیتهایی فراتر ازدیگر برنامه ها ارائه میکند ؛ به طوریکه شما توسط این برنامه قادر به دانلود و ذخیره ی فوری کلیپهای کوتاه با فرمتهای مختلف بر روی کامپیوتر خود خواهید بود.

Ashampoo ClipFinder اطلاعات متنوعی متناسب با کلیپ مورد نظر شما از قبیل حجم فایل، اسم فیلم و دیگر تفاصیل و جزئیات آنها را به شما نشان میدهد و تنها با یک کلیک ساده ، فیلم انتخابی شما را به نمایش در آورده و همچنان بدون هیچ گونه مشکلی قادر به ذخیره آن در کامپیوتر شما میباشد.حجم : ۱۱٫۱۸ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم




:: برچسب‌ها: دانلود ویدیو از سایتهای نظیر یوتوب ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








لطفا برای بهتر شدن وب نظر دهید. id insta: mr-h.s

نظرتون درباره ی این وب چیه؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان downloadha و آدرس wbs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com